h1

in MEMORY

August 15, 2009

DSC_0084DSC_004811hb 08 2009..
gEnap 365 aRi ataU LeBih mUDah, seTahUn..
aKak Aku TerChEnta kEmbALi
kE raMaHtuLLah.. haMpiR setAhuN diA
meNinggaL kn AkU seKeLUargA…

meMang sEdih sGt.. Sbb diA sAtu2 nYe AkaK aKu
yG paLinG raPat ngAn aKu…. Byk Aku BerKonGsi
ciTe… tDo puN SekAtiL…. daN sUme2 Aku Byk bErkOngsi
ngan dia….

meManG syg Sgt kt Dia.. tp tuHan LeBih Syg Kt diA…
aku tEriMa dGn Redha….

gMbr Neh akU aMik tiMe akU dtG meNziarahi puSara
beliAu… setiap pG jUmaaT… kaLo aKu xde aPe2 HaL…
aku akaN g kuBur ngan Mak Aku utk MbeRsihkaN dan
sedeKah kn aL-fatihAh & baCe yaSsin….

*semOga rohNya di cUcuri rahmat…

*k.nA… aye sayang awk!! 😥

Leave a Reply

